Nieuwe commissieleden geïnstalleerd
Gisteren zijn maar liefst 11 commissieleden geïnstalleerd. Voor Hart voor Blaricum zijn dat Natascha Hoogendijk en Rik Roos.
Natascha was eerder al vier jaar raadslid en we zijn ontzettend blij dat zij zich opnieuw wil inzetten voor onze gemeenschap. Met haar kennis en ervaring is zij een enorme aanwinst voor onze fractie.
Rik is onze jongste aanwinst en brengt een frisse blik en veel betrokkenheid mee, vooral als het gaat om jongeren en hun toekomst in Blaricum. Mooi dat ook de stem van de jeugd op deze manier vertegenwoordigd wordt!
Wij wensen Natascha en Rik veel succes en plezier in hun nieuwe rol!

