Wethouder Anne Marie Kennis neemt afscheid, nieuwe wethouders beëdigd

3 jun, 2026

Gisteren hebben wij afscheid genomen van Anne-Marie Kennis als wethouder.

Wij danken haar voor maar liefst twaalf jaar enorme inzet voor Blaricum. In al die jaren heeft zij ontzettend veel betekend voor ons dorp en voor onze inwoners. Met onder andere haar financiële portefeuille heeft zij ervoor gezorgd dat Blaricum financieel gezond en sterk is. Daar mogen we haar zeer dankbaar voor zijn.

Maar Anne-Marie was meer dan een kundig bestuurder. Zij was altijd betrokken, toegankelijk en luisterde naar de inwoners. Haar collegialiteit, inzet en warme persoonlijkheid werden gisteren door alle partijen geprezen. Dat zegt veel over de manier waarop zij haar werk heeft gedaan.

Wij wensen Anne-Marie alle goeds voor de toekomst en bedanken haar hartelijk voor alles wat zij voor Blaricum heeft betekend.

Tegelijkertijd is gisteren haar opvolgster beëdigd: Martine Baay-Timmerman. Wij wensen haar veel succes, wijsheid en plezier toe in haar nieuwe rol als wethouder.


vlnr. de wethouders Frans Cornelis, Martine Baay-Timmerman, Khalid Hammouti en burgemeester Barbara de Reijke